Na Ribarskom ostrvu, gde su se juče sukobili aktivisti i policija, jutros nema radnika, ali pripadnici MUP-a i dalje čuvaju ogradu budućeg gradilišta pomoćne konstrukcije Kineskog mosta.
Lažeš, bez navodnika, od početka do kraja. Jeste, "odvojiš se gde ti treba", uzanim putem kojim se jedva kola mimoiđu dok ne dođeš do nezavršene obilaznice i upravo te raskrsnice gde treba da se uključi novi most, a istovremeno glumiš da si jedini na putu kao da niko od nas nikada tuda nije išao pa smo svi slepi i glupi i ne znamo kakvo je stanje saobraćaja na toj deonici. Jeste, niz most 80kmh malo sutra kada red bude do polovine mosta, iako verujem da si jedan on onih "pametnih" koji u takvim uslovima voze zaustavnom trakom pa onda ulećeš desno gde je takođe skoro nemoguće skrenuti na uslov. Mogao si se tako voziti i Y=1.000.000.000 puta, ako nijednom nisi "nijednu sekundu" zaglavio a kako si ovako "iskreno" se pohvalio, to je moguće ako i samo ako si svih milijardu puta, od prvog do milijarditog, vozio u sred noći. A ta "ekološka" borba koja zahteva veću potrošnju goriva je samo šlag na tortu, nekima izgleda jednostavno ne ide u glavu da je frekvencija saobraćaja između Novog Sada i sremske strane porasla višestruko poslednjih decenija a da i dalje imamo iste kapacitete za prelaz preko Dunava koji odavno više nisu dovoljni.
@Dosta laganja
Izvini, ali gde ja to "lažem"???
Pređeš Slobodu i Mišeluk sa nekih 80km/h. Ideš do kraja, pa desno se isključiš prema Čardaku i onda se sa tog puta odvojiš gde ti treba. Na Ledinačku/Beočinsku raskrsnicu stižeš sa prvenstvom. U povratku isto tako, ne ideš kroz centar Kamenice, na petlju se uključuješ kod one pumpe, opet voziš istu i niz most 80 km/h. I onda, ako baš ne stanuješ u Podgoričkoj, uslovno desno na Dragiše Brašovana, do Bulevara Despota Stefana i dalje na Šekspirovu ili Balzakovu. Ako ideš prema Grbavici, onda je odgovornije da skrećeš levo kod Merkatora, ne zagušuješ most. Vozio sam tako ipsilon puta. Kod Merkatora jeste pakao ulevo, ali bolje da je zagušena traka na tom delu bulevara nego most, zar ne?
E sad, problem je što ja "lažem" a ovo nije geometrijski najkraći put, jel tako? To što jeste najbrži i što ne trošiš gorivo i živce na kreni-stani ti izgleda ne dopire tamo gde treba? Podsećaš me na jednog lika koji me je sa Najlona vozio Bulevarom pa preko Grbavice, umesto da ide na Zonu i kej, jer "ovako je kraće"
@Nemanja
Kako možeš ovoliko lagati? Skretanje levo kod Merkatora je pakao jer može proći samo nekoliko vozila, brže se skrene levo u Fronta čak i sa dužom kolonom nego tamo. A da nisi nikada zaglavio nijednu sekundu je moguće ako se ovakvom rutom krećeš isključivo u sred noći.
Problem ti je što ideš (ne samo ti, nego većina) najkraćim putem, kroz centar Kamenice, pa na raskrsnicu sa stopom na beočinskom putu. Da zaobiđete celu Kamenicu prema Čardaku i Paragovu, pa da se odatle odvajate gde treba, nikom ne pada na pamet. Onog trenutka kad izađete na Mišeluk petlju i most Slobode svaka priča o gužvi nestaje, tamo se vozi 80. Osim ponovo genijalaca koji sa Slobode "moraju" pošto poto da skrenu levo kod NISa, umesto da to urade kod Merkatora ili idu uslovno desno, pa opet desno kroz Dragiše Brašovana. Kad god sam išao ovakvom rutom, ni sekundu se nisam "zaglavio" bilo gde.
@sale - ja sam protiv mosta koji onj zovu "obilaznica". On je taj naziv izgubio kad je prvi asov zaboden za prvu zgradu na Bul.Evrope.
ALI, da most tu treba, TREBA. Pa ljudi, ceo NS koji bude hteo za BG, na aerodrom, za Srem, za Bosnu, za Hrvatsku a koji je na osi Bul.Evrope (Liman 3-4, Telep, Adice, Novo Naselje Futog, Veternik, Begec i Detelinara) svi ce ici tuda, posto ce na taj most da se nadoveze tunel ispod Venca pa brzi put do Rume i tu se ide na autoput.
To donosi nekoliko benefita - rasterecenje Bul.Evrope na potezu od Seratona ka autoputu E75, rasterecenje Cara Laraza i Narodnog Fronta i rasterecenje kruznog toka na sadasnjem "kraju" Bul.Evrope (kod Manuala).
Vijadukt treba da razdvoji tokove "lokalaca" i "medjugradskih/medjudrzavnih" tranzitera (neko ko krene iz Madjarske za Sabac recimo, on ce na Bul.Evrope pa tunelom kroz Venac...), posto da je sve u nivou tu bi bio cep od Bezbednjakova do sremske strane.
Ja sam ZA ovaj most ali sam PROTIV da ga nazivaju obilazni.
Obilazni ce da bude (jednog lepog dana) most izledju Futoga i Beocina, pa makar samo dve trake. Ali da treba, TREBA
Napravice se i most i Novi Sad na vodi. Nece nekih 30 sumskih razbojnika tome da stane na put. To sto vam se politicki ne dopada Vucic to je jedno, most je nesto drugo. Manite me ljudskih prava caplji i kisnih glista u gradu, to su bajke za malu decu sta vi pricate. Ako ce neko da bude cinican moze se reci i da vi za 6 meseci niste uspeli da dobijete ama bas nikakvu podrsku za vase zahteve. Nedelju dana unapred vam je najavljeno sta ce biti, i kad je bilo stani-pani eto vas svih 30 da vristite i placete.
Bukvalno poređenje krušaka i jabuka. I jedno i drugo su voće, ali ipak nisu isto. Količina saobraćaja koji se uliva kroz jedno obodno naselje grada kao što je Telep, kao i kroz jedan bulevar koji bukvalno ima vezu sa autoputem, kao što je bulevar Evrope, ne može ni u najluđim snovima da se poredi sa saobraćajem koji se odvija na primer na raskrsnici bulevara Oslobođenja i Narodnog Fronta. Duž penjanja na most Slobode, sa jedne strane je Limanski park, sa druge zgrade. Ispod je bulevar Despota Stefana, stadion i kupalište. Kako se to poredi sa izlaskom vozila sa Telepa, sa kojeg se na tu stranu izlazi na suženju ka kružnom toku, na H. Pinkija ili kroz L. Lazarevića? 30 hiljada ljudi plus čitav sliv Veternika, Futoga i svega što dolazi iz tog smera? Naspram dela grada koji nije tranzitan, poput poteza gde počinje penjanje na most Slobode? Evo odgovoriću - ne poredi se. O dužini i visini vijadukta ne bih, i to jeste drugo. Ali ako se ne odvoji saobraćaj koji postoji trenutno, i postojaće, od prelaska i silaska sa novog mosta, Novi Sad je kolektivno U G A S I O. Kružni tokovi kod mornarice, i na početku H. Pinkija, bukvalno su neophodni jer je trenutna situacija na ivici izdržljivosti, i bukvalno su neuklopivi sa penjanjem na most. Dakle, vijadukt. Na stranu što ovaj GUP kasni nekih 30 godina, pa će sada mnogo ljudi u okolini iskreno da pati zbog istog. To ne sporim.
Доклле год су тамо предводници Брајан и Миран, нема ништа од протеста. Нити волим СНС, нити волим да ме ови водају и глуме неке револуционаре за ко зна чији интерес.
Ono što će se desiti kao vrhunska poetska pravda je sledeće: Kreature pridode koje danas zovemo botovi, inače, najveći srbi od svih srba, koji se već 35 godina staraju da nas "nesrbe" ili oteraju ili posrbe, će da dožive da gledaju kako im kinezi i azijati žene ćerke, kako im se rađaju kosooki unučići, kako će na njihovom ognjištu, na njihove oči, odrastati govoreći jako loš, ako ikakav, srpski jezik, i kako srbin, od Obilićkog lika iz njihove glave, postaje mali žuti.
I posle svega što rade na sistematskom nestanku svog naroda, samo je pravedno da ih to izjede i isprati do večnih lovišta.
Podrska za izgradnju mosta, ali ne i komentarisanog vijadukta. Da li se neko pita za kvalitet vazduha na Limanu 1 kad kolona vozila na mostu Slobode ka gradu za levo bude do pola istog. Svako gleda svoje interese a interes velike vecine je da se pomenuti i drugi mostovi izgrade.
Totalna je laž da se botovi ne bi snašli u privatnom sektoru. Pa, oni su pre dolaska na vlast svi radili u privatnom sektoru, sada su u državnom, dok su zadržali svoje privatne poslove. Kako god okrenete, oni će se snaći, jer su prisvojili državu i sve njene resurse. Ili što kaže pesma "ono što je sjajilo, samo se pritajilo".
Ako se vodimo tom logikom guzva je u celom gradu i na svakom izlazu iz grada se ceka 20min,ajde onda da pravimo mostove svuda Veternik,Rumenka,Kac,Temerin…Lopovi hoce sebi da naprave neki dil bas njih briga za guzvu.
Moonshine, NE LUPETAJ! "Ideš samo vikendom na sremsku stranu preko mosta, pa ti je gužva". Već dve godine STALNO idemo u Kamenicu u Institut zbog lečenja člana porodice i na mosu NIKAD NIJE BILA GUŽVA. Velika gužva je na gradskim saobraćajnicama i bulevarima i tu ne može da se vozi više od 40-50 km/h. Od raskrsnice kod mosta prema Kamenici, nije gužva, i čim je pređu, na mostu svi ubrzaju vožnju, vozi se čak i do 80- 100 km/h. Dakle, sam most nije zagušen, problem je saobraćaj na celoj bačkoj strani grada. To novi most neće rešiti.
"Svi vi koji niste zainteresovani šta se dešava na Šodrošu nemojte se začuditi kada falange dođu i na vaša vrata. Tada će biti kasno."
Sad znate kako se osećamo kad vas bukvalno preklinjemo da izađete na izbore, i glasate za bilo koga, a vi nas ohladite sa "ma svi su oni isti, znaaaš..."
Danas lepo svi da se okupimo i pokažemo ovim naprednjačkim gadovima i njihovim pandurskim čankolizima koliko nas ima. Da vidiš kad dobiju po nosu i par marica im završi u Dunavu, zaboraviće i svoje ime a ne most.
Ako bi se ta analogija uzela u obzir, onda bi vijadukt mosta slobode trebao da krene jos kod spensa, sto nije slucaj...
Dalje, vijadukt kod mosta slobode ne prolazi kroz gusto naseljen bulevar i ne penje se na cetvrti sprat zgrada oko njega!
Ovo sve vise lici na Zitije Brajanovo sa onim prorocima na svakom cosku. Tako i kod nas; po jedan nadahnuti kao predvodnik i grupica koja trazi nadahnuce ili korist, ali za sebe licno. To je kao onaj vic kada covek stane u red, ali ne zna zbog cega; cekaju svi, pa stao i on.
@Bojan @Mića
Pozdrav Bojane i Mićo pošto niste u stanju ni da staloženo pročitate moj komentar evo da vam objasnim. Živim na Bul Evrope i jedva čekam novi most da mogu da zaobiđem limane i Kamenicu kada idem na vikend. Ne živim na sremskoj strani i stižem normalno na posao. Pod privilegijom da neko ne bude u 9:00 na poslu sam mislio na to da ljudi imaju vremena da odu na protest protiv mosta mesto da rade nešto korisno.
Ako bi most bio u nivou sa bulevarom Evrope, i samo se uzdigao na delu na kom prelazi reku, poput mosta Slobode, taj pravac, u oba smera, ne bi mogao da primi i izdrži sav saobraćaj koji dolazi u smeru ka sremskoj strani i obratno. Telep je trenutno na 30.000 ljudi, a gradi se nenormalno, i broj ljudi koji stanuju u tom delu grada će se samo povećavati. Saobraćajnice ispod moraju ostati odvojene od vijadukta i mosta u nastavku, jer će svojom infrastrukturom (proširenja, kružni tokovi...) garantovati neometan izlazak/prolazak sa i ka Telepu, i najvažnije, sprečavati gužve koje i danas nastaju najviše zbog količine vozila koja ulaze u grad Novosadskim putem, i nastavljaju dalje bulevarom P. Pavla. Ukoliko bi sve ostalo u nivou, imali bismo miks vozila koja hoće na sremsku stranu, sa Telepa, sa bulevara Evrope i Limana; vozila koja hoće sa Telepa na Liman ili bulevar Evrope; vozila koja sa sa Limana hoće na Telep i na bulevar Evrope; vozila koja sa bulevara Evrope hoće na Telep i Liman. Ispresecati to kružnim tokovima i semaforima na saobraćajnicama u nivou, bez vijadukta, je NEIZVODIVO i jedino što bi garantovalo jeste potpuni kolaps, nekoliko puta na dan. Odvajanje svog saobraćaja sa i ka sremskoj strani, od saobraćaja koji 'ostaje ispod' je bukvalno jedini način da ovo sa mostom funkcioniše.
Pazi idiota, namestio je sebi život tako da ne može da stigne na posao pa bi onda tuđ komšiluk da ruši. Ako ti smeta gužva nađi posao u svom selu s te strane Dunava.
Bice nas vise danas. Neka ne brinu gradjani. Ja i jos 20 poznanika koji smo na berzi rada danas stizemo. Imamo vremena, vreme nam nije problem. Jos ako imate tamo i po hladno pivo da popijemo bice jos bolje. Vidimo se popodne!
Pošto se iz tvog komentara vidi da ne živiš gde će ova skalamerija biti izgrađena(i pošto će sve biti uredu po pravu i propisu izgrađeno, kao sve ostalo u čega je sns umešao prste), ja imam predlog za tebe:
Ajde ti lepo prodaš kuću ili sta već imaš na sremskoj strani, i onda kad most bude izgrađen ti lepo kupi stan u zgradi pored vijadukta(naravno da ti prozori imaju prelep pogled na vijadukt), pa da onda vidimo kako bi ti se kvalitet života povećao zbog tog mosta.
I da, ne moraš ni da ga kupiš biće dosta ljudi koji će zeleti sa tobom da odrade zamenu nekretnine.
Vidim da vam je naređeno da pišete kako ovi što se bune ništa ne rade i žive kod baba i deda itd. Opšte je poznato da vi iz državnih firmi radite maks 2-3 sata dnevno, a i to što radite radite sporo i loše. Jedan dan u privatnom sektoru ne bi izdržali, prodali ste dostojanstvo za redovnu platu. A provereno znam i da kukate za te plate državne a niste ih ni zaradili. Ostaje vam jedino da botujete i da se molite Bogu da se vlast neće promeniti jer ste onda u ćorsokaku, privatan sektor nije za vas a ništa ne znate da radite.
Budite sigurni da svi o vama misle sve najgore!
Ne znam da li ste skoro prošli mostom slobode vikendom, a nekad i radnim danima gužve su nenormalne. To što ste u babinom stanu na limanu II i imate tu privilegiju da radnim danom u 9:00 ne budete na poslu ne znači da ostali stanovnici Novog Sada nemaju pravo da žive uz Dunav i pređu reku bez gužvi na sremskoj strani. Da možda ima više smisla da most bude bliže Begeču i ostalim mestima ali je činjenica da je neophodan i činjenica je da nam svima smeta ova vlast i Galens al budite objektivni još jedan most je neophodan ovom gradu. Ono što treba da vam smeta je što će Galens sa svojom užas gradnjom izgraditi ceo NS na vodi mesto da to uradi neki normalan investitor koji vodi brigu o kvalitetu gradnje a vi pravite haos oko 3 posečena stabla zbog mosta. Ako vam to smeta idite na selo pa živite, baš je bila dobra priroda nekad tu gde su sada dignuti liman I, II, III, IV...
Ovo je čisto nepoštovanje policije prema narodu. Uvek je policija tukla narod a vojska branila. Pa ljudi ima li nas više? Možemo policiju naterati da se ponaša ljudskije a to je da prekinu da nas biju i vijaju kao miševe! Ovo je sramota za policiju,samo su me iznerviralo! Ljudi ima li nas više? Hoćemo li naterati policiju da kleči i da nas moli? Ko su oni da nas tuku i privode zbog kineske kompanije?
Vijedukt treba da bi Galens ostao u sto vecoj meri vlasnik parcele gde se Gradi Liman Garden... ako bi produzili Bulevar Evrope i tu negde posle Lidla kretao uspon na most onda bi oni ostali bez tog dela. To je moje misljenje.
Razgovarate oni sa aktivistima. Molice sve nas da prekinemo demonstracije. Kada policija tuče svoj narod, onda možete misliti gde smo stigli.. Valjda nas ima više!
Ako moze neko od ovih sto su "veliki protivnici vlasti, ali most stvarno treba", da nam objasni zasto nam pored mosta treba i vijadukt od 30 metara visine, a koji ce biti duzi od samog mosta...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Trenutno mirno na Ribarcu, policija patrolira i čuva ogradu, očekuje se dolazak radnika
Autor: 021.rs
Novi Sad
•19.10.2022.
•08:48 > 09:35
Komentari 56
Trt
Kad lopovi i pijavice iz republike šumske imaju petlju da pričaju o šumskim razbojnicima...
Dosta laganja
Acim
Nemanja
Izvini, ali gde ja to "lažem"???
Pređeš Slobodu i Mišeluk sa nekih 80km/h. Ideš do kraja, pa desno se isključiš prema Čardaku i onda se sa tog puta odvojiš gde ti treba. Na Ledinačku/Beočinsku raskrsnicu stižeš sa prvenstvom. U povratku isto tako, ne ideš kroz centar Kamenice, na petlju se uključuješ kod one pumpe, opet voziš istu i niz most 80 km/h. I onda, ako baš ne stanuješ u Podgoričkoj, uslovno desno na Dragiše Brašovana, do Bulevara Despota Stefana i dalje na Šekspirovu ili Balzakovu. Ako ideš prema Grbavici, onda je odgovornije da skrećeš levo kod Merkatora, ne zagušuješ most. Vozio sam tako ipsilon puta. Kod Merkatora jeste pakao ulevo, ali bolje da je zagušena traka na tom delu bulevara nego most, zar ne?
E sad, problem je što ja "lažem" a ovo nije geometrijski najkraći put, jel tako? To što jeste najbrži i što ne trošiš gorivo i živce na kreni-stani ti izgleda ne dopire tamo gde treba? Podsećaš me na jednog lika koji me je sa Najlona vozio Bulevarom pa preko Grbavice, umesto da ide na Zonu i kej, jer "ovako je kraće"
Imre
Dosta laganja
Kako možeš ovoliko lagati? Skretanje levo kod Merkatora je pakao jer može proći samo nekoliko vozila, brže se skrene levo u Fronta čak i sa dužom kolonom nego tamo. A da nisi nikada zaglavio nijednu sekundu je moguće ako se ovakvom rutom krećeš isključivo u sred noći.
Nemanja
Za Saleta
ALI, da most tu treba, TREBA. Pa ljudi, ceo NS koji bude hteo za BG, na aerodrom, za Srem, za Bosnu, za Hrvatsku a koji je na osi Bul.Evrope (Liman 3-4, Telep, Adice, Novo Naselje Futog, Veternik, Begec i Detelinara) svi ce ici tuda, posto ce na taj most da se nadoveze tunel ispod Venca pa brzi put do Rume i tu se ide na autoput.
To donosi nekoliko benefita - rasterecenje Bul.Evrope na potezu od Seratona ka autoputu E75, rasterecenje Cara Laraza i Narodnog Fronta i rasterecenje kruznog toka na sadasnjem "kraju" Bul.Evrope (kod Manuala).
Vijadukt treba da razdvoji tokove "lokalaca" i "medjugradskih/medjudrzavnih" tranzitera (neko ko krene iz Madjarske za Sabac recimo, on ce na Bul.Evrope pa tunelom kroz Venac...), posto da je sve u nivou tu bi bio cep od Bezbednjakova do sremske strane.
Ja sam ZA ovaj most ali sam PROTIV da ga nazivaju obilazni.
Obilazni ce da bude (jednog lepog dana) most izledju Futoga i Beocina, pa makar samo dve trake. Ali da treba, TREBA
Novosadjanka
@izbosne
đarma
izbosne
Čile
панкрт
Alexa
I posle svega što rade na sistematskom nestanku svog naroda, samo je pravedno da ih to izjede i isprati do večnih lovišta.
Roman
Naselje
Kolorado
Moonshine
I da, sa obzirom da ideš samo do instituta verovatno nisi svestan/na gužve u centru kamenice i kroz celu kamenicu.
Moonshine
Ok predlažem ti da probaš da odeš na sremsku stranu i da se vratiš ovu subotu/nedelju oko 18:00 pa javi kako si prošao/la.
Nena
Totalna je laž da se botovi ne bi snašli u privatnom sektoru. Pa, oni su pre dolaska na vlast svi radili u privatnom sektoru, sada su u državnom, dok su zadržali svoje privatne poslove. Kako god okrenete, oni će se snaći, jer su prisvojili državu i sve njene resurse. Ili što kaže pesma "ono što je sjajilo, samo se pritajilo".
Valter
Blu
opozicionista
Sad znate kako se osećamo kad vas bukvalno preklinjemo da izađete na izbore, i glasate za bilo koga, a vi nas ohladite sa "ma svi su oni isti, znaaaš..."
Vladan
mrk
šumar
što se nisu bunili kad su sve posekli u dolini lopova na kamenjaru?
Bojan
Načekaćeš se.
jujuš
Pravi Limanac
Mora da radiš kod Bosanca u Montopu sns firmi koja dobija tendere...
Lamans
@gruzan
Dalje, vijadukt kod mosta slobode ne prolazi kroz gusto naseljen bulevar i ne penje se na cetvrti sprat zgrada oko njega!
Most svakako jeste potreban, ali ne ovakav!
Telep
Ana
Moonshine
Pozdrav Bojane i Mićo pošto niste u stanju ni da staloženo pročitate moj komentar evo da vam objasnim. Živim na Bul Evrope i jedva čekam novi most da mogu da zaobiđem limane i Kamenicu kada idem na vikend. Ne živim na sremskoj strani i stižem normalno na posao. Pod privilegijom da neko ne bude u 9:00 na poslu sam mislio na to da ljudi imaju vremena da odu na protest protiv mosta mesto da rade nešto korisno.
Imre
Gružan
Bojan
Pazi idiota, namestio je sebi život tako da ne može da stigne na posao pa bi onda tuđ komšiluk da ruši. Ako ti smeta gužva nađi posao u svom selu s te strane Dunava.
Miki Maus
Mićo
Ajde ti lepo prodaš kuću ili sta već imaš na sremskoj strani, i onda kad most bude izgrađen ti lepo kupi stan u zgradi pored vijadukta(naravno da ti prozori imaju prelep pogled na vijadukt), pa da onda vidimo kako bi ti se kvalitet života povećao zbog tog mosta.
I da, ne moraš ni da ga kupiš biće dosta ljudi koji će zeleti sa tobom da odrade zamenu nekretnine.
Poruka za sve Botove
Budite sigurni da svi o vama misle sve najgore!
Igor
Pogledajte pupinovu palatu zgrada se raspada iznutra a lift e to je tek prica ...ns na vodi treba kinezi da grade ....
Pera
Лиманац
Moonshine
Ja
NoviSad
Kj
Mile
ex chapman
jel se to bolje placa nego obezbedjivanje lokala?
krki
Nada
Miodrag
Prohibicionista
K
sale
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H